Saturday, April 2, 2011

saket bukan sebarang saket..

as-salam guys,

sekarang ni tengah free yang sangat3 free sampai dah tak tau nak buat ape.
untuk sem ni aku cuti daripada jumaat sampailah ahad..sepanjang cuti 3 hari ni kan kehidupan aku sangat3 la burink nyer. aku akan bangun lebih kurang pukul 10 camtu. paling lambat pukul 11 dan paling awal pun pukul 9, itupun laily yang kejtkan..hahaha.. tapi aku bangun taw sembahyang subuh, lepas subuh tu yang aku membuta tak hengat dunie tu.dah bangun, terus capai tuala g mandi dulu. lepastu kalau rasa macam lapar gler, perbi bancuh milo cicah ngan biskut. lepas tu dalam pukul 12.30 camtu turun bawah masak2, tapi bg kes aku, aku masak nasi jer, diorang yg masak lauk.haha..lebih kurang pukul 2 settle makan2, solat apa semua an. pukul 3 dah rasa mengantuk balik.lepastu aku akan tido sampaila pukul 5p.m.tapi kalau dah terlajak tu, sampai pukul 6 pun ade, tu pun juga dikejutkan oleh rumet2 aku..agagga...teruk gler perangai.
kuat gila aku tido kan. memang tipu lah kalau aku bg alasan malam berjaga kan, sebab malam pun aku akan tido lebih kurang pukul 12 camtu..hmmmmmmmmmmmmmm.....(+_______+)sedih3..

sekarang ni aku tengah saket perut, serius aku tak tau apa punca saket perut ni, memulas-mulas dowh. lepastu kepale aku pun dok berdenyut-denyut ni..hmm, terlebih tido agaknyer..haha..

tapi walaupun saket camner pun an, aku gagahkan jugak la tangan aku ni untuk main game ngan blogging.hehe..rutin harian aku, dan memang ni jerla kerjanya hari2..

tak insaf lansung dengan exam yang semakin memunculkan diri. tapi slh exam tu jugak, sape suruh dia datang. xfaham ker aku taknak EXAM arghhh..

tu jer bebelan saya untuk hari ini..merepek jer kerjanya..tata..

No comments:

Post a Comment