Monday, April 18, 2011

done with one paper

assalamualaikum


alhamdulillah. settle dah satu paper, soolan tadi agak senang cuma aku jer yg blur nak jawab..hee






ni la soalan yang keluar tadi, tindasan ke atas gender. kenapa patriarki dikatakan feudal. selebihnyer tak ingat. ni jer yang aku mampu. nampak beno nyanyok, padehal baru pagi tadi jawab..muahaha




gambar pas abes paper..menunjukkan bertapa semangatnyer aku tadi masa jawab exam..aja2 fighting..haha



hari ni malas gler nak pakai shawl..rasa cam renyah gler ar nak berbelit-belit agy. baik aku baca buku..poyo





diorang selalu kutuk bibir aku tak seksi sebab kecik
tu yang aku praktis buat bibir cam angelina jolie.
but still tak menjadi haha..




lantas aku mengajak laily untuk menggedik bersama, naseb bek beliau redha jer layan aku..hee


arghh gemuk..laily asyk buat muka suci jer..tension aku..


next paper ari rabu ngan khamis. soalan objektif..yeeha..sambil melompat-lompat kegirangan seperti kanak-kanak riang.


that's all for today guys, nak sambung on9 facebook..esok takder paper la, enjoy la dulu..ngee..


daa

No comments:

Post a Comment