Wednesday, April 27, 2011

bunga-bunga cinta..ehem

assalamualaikum

bunga-bunga cinta indah bersemi
diantara harap pinta padaNya
Tuhan tautkanlah cinta dihati
berpadu  indah dalam mihrab cinta

feeling macam dah jatuh cinta plak.hee
but i'm not in love, not in a relationship with ABU BIN ALI or also POLAN BIN SIPOLAN..
coz i'm still SINGLE AND AVAILABLE.
so kepada anak-anak datuk or anak-anak tan sri cepat la masuk meminang..
i dah tak sabar nak kahwen neh..muahaha..

actually aku cuma nak bagi korang feeling romantik and bunga-bunga cinta macam aku jugak.
perkara yang baik tak elok simpan sorang-sorang..wawawa

first time aku dengar lagu ni terus rasa berkenan sangat2
sebab lirik dia sangat2 puitis
kinda islamik sikit
mengharapkan kuasa Allah untuk menyatukan dua hati
sebab taknak dicemari dengan debu-debu dosa. (eh,aku ker yg tulis ni?macam pelik jer)haha


paling aku suka part ni, " tak pernah terlintas dibenakku, saat pertama kita bertemu, sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah, harum dan merekah"..sweet an?

aku pun kalau boleh nak macam tu jugak.
TAKNAK couple lama-lama
kalau boleh nak terus kahwin
arini jumpa, esok bertunang, lusa kahwin
perkara yang baik macam ni tak elok ditangguhkan..
aceh, bab ni pandai la aku cakap taknak tangguh, bab study bertangguh-bertangguh ehee

erm, rasa macam dah jatuh cinta jer dengan dude herlino neh



handsome giler siot

BUT


i'm prefer with this
lelaki yang pakai kopiah

kalau dia masuk meminang aku, tanpa ragu-ragu aku suruh mak aku terima jer..hee

aku suka sangat tengok laki yang pakai kain pelekat, baju melayu dengan pakai kopiah.
mak ai, cair ati i nyah..ala cair macam ais batu tu.hee


k la, sebelum jauh aku merepek meraban

daa

2 comments:

  1. "kalau boleh nak terus kahwin
    arini jumpa, esok bertunang, lusa kahwin"
    mana boleh cam tu..kena merisik dulu...pas tu bertunang baru boleh kahwin..kena kenal dulu pasangan kita...sbb tu kita disuruh bertunang dulu..kenal hati budi dulu...apa2 hal boleh mengundur kalau pasangan kita itu tak cocok dihati kita...bg pandangan aje...

    ReplyDelete
  2. btol2.cuma nak cakap, jangan kaple lama2 jer. mmg mustahil la kalau arini jumpe, esok lusa terus kahwin.tol x???heeee

    ReplyDelete