Saturday, April 9, 2011

kalau anda gembira tepuk tangan..clap3

assalamualaikum..hehe

arini aku berasa sangat2 la gumbira..berbaloi aku dok ngadap laptop dari petang tadi sampai la ke malam ni baru siap.alhamdulillah
ha, mesti korang menyangkakan aku tekun study atau buat assignment kan?alahai naifnyer korang..hehe
memang kiamat la dunia kalau aku dengan tekun dan tawaduknya membuat kerja2 ilmiah tu wei..
memang takkan la aku nak tekun camtu, even time nak dekat exam pun. confirm aku akan still main2, still on9 facebook, still dengar2 lagu dan macam2 still lagi la..

sebenarnyer kan, aku dok rajin ngadap laptop tu adalah kerana ingin CANTEK kan belog aku ni..waka-waka..berbaloi kot pengorbanan aku tuh, ce tengok hasilnyer..dah chantek an??hehe..
ye2, aku tau aku ni tak tetap pendirian, esok lusa mesti nak tukar lagi.
tapi kali ni, aku dah nekad taknak tukar dah. aku sngt2 pasti dan condifent nyer taw kali ni.hehhe


aku gembira jugak sebab arini dah last kelas kelana siswa. lepas ni dah tak jumpa en. fadzil yang sporting, dah x jumpa kawan2 patrol aku yang tak betul tu lagi dah dan mcm2 agy la..best siot amek kelana siswa neh.memang rugi sape yg tak add..ish3, nyesal2..hahaha


 wee, bajet model..hak tuih..haha


oscar rovers-tabikk hormat
tqah, shima, me, laily, edy, paa, shafiq, ika, ika sakdon, shira, ainon.


peace..hehe



srikandi kelana siswa-hak2

tekun gler ainon ngan shafiq memasak..hehe

yeay, the end. pesanan: kalau kte jumpa tepi jalan ker, tepi longkang ker, dalam jamban ker, tegur2 la eh..hehe

tengah tengok maharaja lawak. aku sokong nabil, jozan, sepah ngan jambu.
kesian la aku tengok amir. aku pulak yang rasa malu tengok lawak die yg tak menjadi tu.
aku cuba gak tok ketawa, tapi tak boleh..
rasa cam nak jer aku gantikan tempat die tuh. hahha..(eleh, poyo jer azie)

No comments:

Post a Comment