Monday, April 18, 2011

teruk gler

assalamualaikum 


arini aku ada paper pukul 9 pagi. 1st paper..
aku tak study beria-ria pun sebab kawan aku cakap "ala jangan hafal teori tu sebab esok prof mesti akan putar belitkan soalan, dia takkan kuar directnyer. better ko faham sudah"..
yeh, aku pun apa lagi bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal dan selimut dengar jer menda tu terus berenti setudy. 


lantak la apa nak jadi pun jadila..malas den nak pk dah..muahaha


tapi aku tak taulah ape kejadahnyer aku dok berjage sampai sekarang ni.
bajet dengan niat yang suci dan murni  ingat nak carik bahan tambahan untuk esok, balik2 blog jugak yang aku cari. nasib kau la eton..


tapi aku nak cerita pasal carry mark untuk paper major aku.
setakat ni dah 3 subjek yang kuar carry mark, semuanyer teruk. aku pun tak taulah salah aku ker salah ibu aku yang mengandungkan aku ker ataupun salah lecturer yang terlalu strict bagi markah.
the latest yang aku tengok tadi, carry mark tak sampai separuh daripada markah penuh pun.


serius sangat teruk. gua rasa memang lingkup ar sem ni.
xder harapan langsung tau tak.
agak2 la an, bagi la markah banyak sikit, bukannyer aku buat main2 assignment tu.
penat tau tak carik bahan, pergi carik buku kat library agy.
rasa macam nak bunuh diri beramai-ramai jer, bunuh diri altruistik sebab perpaduan dalam masyarakat terlalu kuat.


jadi kami sebagai pelajar2 yang mempunyai assabiah  yang begitu kuat juga ingin membunuh diri secara berjemaah sebab dapat carry mark sikit (merepek jer tu.sila abaikan)..


k la baik aku pergi tido. esok tak bangun plak nak jawab exam.
walaupun dapat carry mark sikit, hidup mesti diteruskan.
agy hidup agy meraban. lol


daaaa..

No comments:

Post a Comment