Monday, April 4, 2011

update ABPBH

wink3..assalamualaikum

seperti anda semua sedia maklum, semalam ABPBH telahpun melabuhkan tirainya(ceh,ayat bapak skema)muahaha..dan aku juga sangat3 la surenyer korang mesti dah tau siape pemenang nyer an.

oh yeah SHAHEIZY SAM menang..sila tepuk tangan beramai-ramai sambil melompat terkinja-kinja seperti beruk yang kehilangan anak.hihi..memang patut kowt dia menang. lakonan  dia memang tip-top. aku suka giler tengok lakonan dia plus muka dia yang ala-ala inocent and chomell tu..
paling best semalam masa dia nak amek award tu die bawak mak dia sekali..oshhhh, sho shweetttttt, dlam sesaat jer aku dah boleh jatuh cinta kat dia..haha..ada lagi satu part yang masa die tangkap gambar guna handset time nak amek award pelakon filem lelaki popular..mak ai, stylo siot..waka-waka..

 gambar paling latest yang aku jumpa..keluar dalam paper NST ke apa.ntahla..hihi
tapi an asal mesti tangkap gambar ngan lisa surihani eh??
aiyak, bikin gua panas jer..jeles ni..kah3
congrats sam dengan kemenangan ni.
i tak mintak banyak, cukupla u bg i barang2 kemas raflesia tu tanda u cintakan i..kihkihkih 


pasal pemenang2 lain malas la aku nak update. korang semua pun dah tau kan, nanti cuak plak aku citer banyak2.agypun aku pun malas ni nak menaip pasal diorang. nak kena cari gambar lagi kat pakcik google, nak download lagi satu hal. malas den.


part yang aku sangat3 suka masa anugerah semalam adalah part last. masa kemunculan usop wilca ngan abi hurairah. kelakar gilar. rakyat malaysia kan ramai yang ada masalah kemurungan, so aku syorkan korang2 wajib tengok part ni. boleh elok terus. xyah korang bazirkan masa ngan duet nak jumpe  physiatrist hihi..




aku dah tengok dekat 10 kali kowt..hehe
zizan senyap jer. maybe dia nervous kowt. maybe jugak die expect dia yang akan menang..waka-waka..mungkin di masa depan zizan akan menang. aku suka tengok lawak dia plus hidung dia yang "mancung" tu..hehe

k der, sampai sini jer dulu. esok ada 2 kelas la plak. rabu ngan khamis lagi satu kelas. lepastu holiday..lecturer aku sem ni baik-baik, abiskan kuliah awal..weee..sronok3..

tata. titi. tutu, tete..

No comments:

Post a Comment