Thursday, April 14, 2011

childish

assalamualaikum


horrible days in my life. malas aku nak cerita banyak, tapi kejadian siang tadi cukup untuk membuatkan aku menangis. wawa.
hei, aku bukan jenis yg kuat nangis ok? because i think i'm strong enough to handle my feeling.
yah, kate kuat sangat but still crying like a baby. booo..cam budak2 jer an.
betul la cakap orang , orang perempuan ni suka sangat nangis even untuk menda2 yang kecik. a women cry because of no reason rite..




tapi alhamdulillah, masalah td dah settle pun. ada hikmahnyer atas setiap perkara yang terjadi. kadang2 boleh jadi kita tak suka sesuatu, padahal ia baik untuk kita dan begitulah sebaliknyer. Allah Maha Mengetahui atas setiap sesuatu kan. kita tak tau di masa depan apa yg Allah dah aturkan untuk kita.




current mood: happy balik
siang tadi aku study untuk satu teori tu, sampai sekarang tak abis2 study nyer. tak boleh masuk la dalam kepala otak waktu2 camni. entah bila nak masuk nyer tak taula.huh




esok lin ajak g library. aku ni jenis yang pergi la mana2 pun, tempat yang sunyi ker apa ker kalau dah belajar tak leh masuk tu, tak leh jugak..waka-waka..

No comments:

Post a Comment