Sunday, April 10, 2011

thumbs up

assalamualaikum.

bertemu kita kembali dalam ruangan pot pet cek eton. hak2.
tadi sambil boring2, aku pun tengok la movie percy jackson & olympians the lightning thief. movie ni aku ambik daripada aim, my rumet. mula2 tengok tajuk macam tak best jer, dengan pelakonnyer pun memang aku tak kenal langsung.
yap, aku memang buta sikit bab2 pelakon hollywood ni. boleh dikira dengan jari kaki jer berapa ramai artis barat yang aku kenal.
argh, persetan semua itu. tidak penting bagi ku. tak masuk exam plak tu. kalau masuk xper la jugak, confirm malam ni jugak aku dok cari google pelakon2 hollywood.ehhe

tapi sangkaan ku meleset semata-mata, lepas dah tengok cerita ni kan, wowww sangat best gua cakap sama lu. takot, seram, gerun, parkinson semu ada. cerita ni penuh dengan aksi yang menggemparkan dan berjaya membuatkan jantung aku berdenyut dengan sangat la lajunyer sebab terkejut beruk.thumbs up ah.


dan, dan, dan the main point aku nak cakap sebenarnyer adalah actor dalam filem ni sangat3lah handsome. waka2. uish, sekali tengok macam zac afron tau tak muka dia. bikin gua cair jer. selalunyer kalau aku tengok movie omputih aku akan skip2, tapi tengok cerita ni tak pun. aku tengok full part woooo..hee

logan lerman. handsome kan???hee..tak lena tidur aku malam ni asyik teringatkan die jer.ehem..


alexandra daddario. chantek an. lebih2 lagi tang mata dia.

erm, next week dah exam. camne ni?malas tol la nak study. ada tak sape2 yang sanggup gantikan tempat aku ambik exam? aku leh blanjer korang KFC. cukup tak, cukup tak??hak3

No comments:

Post a Comment