Thursday, October 21, 2010

pinky girl

hehe..so sowie..semua nyer pink..hohoho..kalau korg saket mate ke tgk ni, ader aku kesah hahaha..
tak3..aku mintak maaf hehe..actually pink is my favourite colour..dulu time sekolah, aku ngan tikah la yg suke warna pink ni..tapi dierang smue cakap aku ngn tkah gedik, ladies la konon suke pink..tapi nak buat camner, dah suke warne pink an..huhu..

oushhhhhhhhhhh........rindunyer kat tqah..kawan baik aku dari masa sekolah menengah..actually kami 1 kelas dari darjah 6 agy..tapi x rapat..and then, masuk tingkatan 4, baru la kami rapat and dah macam adek beradek..tapi, of course la aku kakak, tqah adek..so tqah, ko kena respect aku taw hehe..
dia tau semua tentang aku, kalau aku ada problem, aku cerita ngan dia, kalau tqah ada problem, dia mesti cerita kat aku..i guess la..eh tapi aku rase confirm la hehe..

tak semua barang aku warne pink..memang la aku suke sangat kaler pink, tapi agak2 la kan..aku pun suka gak kaler lain, warna hitam n warna putih..but the most pink la an..bagi aku pink ni kaler yg lembut, walaupun aku bukanlah lembut orangnya.....tettttttttttttt hahaha..

No comments:

Post a Comment