Tuesday, October 26, 2010

kenangan matrik..miss them a lot..part 1 lalala

sebenarnya aku ada assignment ni nak kena buat, tapi oleh kerana kemalasan aku berada pada tahap kritikal, so aku tinggalkan kerja tu hak2..malas3..
tetiba jer rasa rindu kat kawan2 aku masa matrik n.9 dulu huhu..nak stat dari mana eh?dah lupa plak hhe....
ha ok2..kte stat ngan budak2 bilik aku dulu..

ni la budak2 bilik aku..comel kan kterang??hehe..

azie,sai,peanutz,fify..

fify..hehe..kawan yg paling aku rapat and sayang and rindu and macam-macam la hehe..

ni pulak sai.name penuh nya saidatul nadiah..dulu aku rapat ngan dia gak..seorang yg happy go lucky, tp kuat merajok haha..sai,rindu gler kat ko...ko dh lupe kterang ker??huk2..rindu aw kat ko..

and this is peanutz..haha..cantik2 ni time nak g dmk loh...

dulu kan, kterang kalau pagi2 sabtu or ahad mesti g jogging..konon nyer la kan..padehal pegi bergambo jer lebih kah3..yg lbih dahsyat agy, pas bergambo tu kterang g makan la plak..pekenan nasi lemak ke kan..fuhhh sedap beb..haha..

 mesti singgah main kat sini..best aw..macam budak2 jer hehe..tapi sape suruh pihak matrik tu sediakan menda ni an???confirm la kterang suke hik2..

pastu kalau ari jumaat jer mesti kiterang pegi pasar kan..lepas zohor dah bertolak dah..mesti pegi makan kat kedai yg best tu..haha..klakor jer..memang muke ni jer la ari jumaat tu..pelanggan tetap hik2..g jalan2 kat pasar, pastu macam2 lagi la..hehe..

 tempat paling best tok amek gambo hehe..grrr..miss them a lot..

rindunya time tu..korg, rindu gler kat korg..x tau camner nak cakap lagi dah..berada ngan korg adalah kenangan yg paling sweet dalam hidup aku..nak ulang jer balik time2 tu..aku memang bahagie sangat dok ngan korg aw huhu..teringin nak jumpa korg..kalau boleh nak borak2 ngan korg macam dulu, share2 cerite, gosip2, and macam2 agy la..

sedih la..touching plak tetibe hehe..fify,sai,peanutz nanti kalau ada peluang kita jumpa eh..hope to see u guys soon..really luv and miss u all..

No comments:

Post a Comment