Tuesday, October 26, 2010

perangai aku,kesengalan aku, kepeelan aku..

hohoho..camne eh nak cakap??nak cari idea dulu..hehe..perangai aku ni complicated sikit nak describe..kah3..

1) me,myself and i??..of course hehe..
aku seorang yang banyak cakap..kah3..dalam bilik aku ni dierang cakap aku boleh mintak jadi dj radio haha..agak2 ok x keja tu dengan aku??best gak kan..nak2 dapat keja kat hot f.m ker??leh famous cam fara fauzana hehe..merepek sudah..emm,kalau org yg tak kenal aku, mungkin akan cakap aku ni seorang yg sombong..aku bukan jenis yang senang nak tunjuk kesengalan aku depan dierang..i'm not hypokrit ok??just it is not my style..huhu..pastu first impression orang kat aku adalah, jeng3..dierang cakap aku ni seorang yg sopan kah3..gelak guling2 aku dengo aw..hehe..pendustaan semata-mata..maybe la kowt..tapi kalo orang dah kenal aku, confirm korg menyesal cakap cmtu..aku ni dah la seorang yg ganas..time memasak kan, mesti banyak bunyi..contohnya bunyi periuk jatoh la, sudu jatoh la and macam2 lagi la..jadi maknanya aku dah terkeluar daripada tille ikon gadis melayu hehe..alorhhhhhhhhhhh..bawu igt nak apply..cancel la camni hehehe..

2) seorang yang sangat2 pelupa dan sangat3 lah cuai..
kritikal weyh,,aku pown tak tau la apa punca jadi macam ni..bukan sekali dua taw, tapi banyak2 kali..oleh kerana kelupaan dan kecuaian ni lah, aku telah melantik laily sebagai sekretary aku..tanpa gaji ok..haha..terpaksa lah..sekarang ni semua menda aku suruh laily ingatkan..kad atm aku pun penah ilang..dalam tu ada duet,agak banyak..pastu aku x igt bila hilangnya..keesokan harinya baru sedar kad atm tu hilang, aku g la bank nak buat kad baru and dushhhh..all the money was missing.sedih sangat2..
pastu barang2 aku pun aku tak tau letak kat mana,padahal baru jer 5 minit benda tu ku simpan..

 3) part ni aku tak suka bila dikaitkan aku ni seorang yang perangai macam budak2 atau pon lebih dikenali dengan budak tak matang...hohohoho..mungkin jugak kowt, tapi aku rasa dalam certain2 time aku ni seorang yg matang hehe..ececece..ni bukan ayat perangkap yg menyatakan bahawa saya sudah matang dan sudah bleh berkahwin ok..ngeh3..

4) aku suka tido..hehe..ok, aku tau menda ni tak bagus, but it seems like my habit. tak tau nak buat apa lagi, so better aku tido..haha..

5) suke menyakat org,suka gelak kuat2..haha..padan muke korg dapat rumet cam aku hehe


done..tu jer la serba sedikit tentang aku..sebenarnya banyak lagi..tapi tak tertulis plak hehe..

No comments:

Post a Comment