Sunday, October 24, 2010

kepala otak saya blurrr!!!!!!!!

opssssss.......asal guna saya ni?dushhhhhh......baik tol ko azie..xleh2,hipokrit lerr..hehe

sambil2 melayan lagu dadali-Di Saat Aku Menyintaimu..best..jiwang sebentar bersama kitkat..hehe..

kepala otak sedang blur membuat soalan kuiz penduduk..grrrr..susah..terpaksa menggunakan kepakaran aku yg suka merepek ke dalam esei..dahsyat ooo..haha..dah masuk last week pon still busy agy..

meh cek nak habaq sikit
1) kuiz 3p on monday morning
2) kuiz penduduk monday evening
3)assignment penduduk-submit this week..

sedang orang lain bersuka-suki tanpa bebanan kerja, aku plak yg masih lagi terkial-kial dengan segala benda hal..cobaan..

jap2 nak cerita ni, walaupun aku masih lagi terikat dengan kontrak kerja sekolah,opsss kerja universiti hehe..aku masih lagi sempat berpoya-poya di pasar malam aw..at first, my kak cik-laily say that she is hungry so because of her 3 of us consider to go to pasar malam for buy some food..and this is our food..delicious, yummy..

yong tau fu..

 my favourite woo..rangka ayam..hehe




along,angah,acik..aku xder..sebab kena tangkap gambo huk2..sedih2..ini tidak adil haha

 aku suka gambo ni..cuba tengok kesengalan si laily..mcm budak2 baru dpat aiskrim kah3..
kah3..klako2..sweet3 hehe

sengal dowh..ingat comel ker??haha..aku agy comel la hehe

iera jer comel..aim x hak3..


 haha..pelik bebenor..tapi cam comel jer hik2..


laily buat apa tu??hak2..


huhu..sengal2 haha


 dalam bas ni posing2 hehe..


sudah la aim..berlagak comel haha
youuuu......comel ker???haha


x comel haha..

aku sayang korang sangatt3..thanks sebab menjadi kawan aku..dan juga sebab mendengar luhan hati aku, melayan kerenah aku yang kebudak-budakan..korang sabo jer kan layan aku..sayang korg sangat3 aw..sangat3 bahagia sebab dpt kawan cam korang, alhamdulillah Allah temukan kita di bumi UPSI ni..
along,angah,acik..luv u alll..


No comments:

Post a Comment