Sunday, March 27, 2011

KUAT SEPERTI BADANG

assalamualaikum heehhe..

senyum tu sedekah kan??agy satu senyum tu awet muda kan??tu sebab aku suka senyum, tengok semua entry2 aku, selalu aku tulis hehehe,hahahaha, tu tandanya aku suka senyum, sambil2 aku menaip ni pun aku tengah duduk senyum aw..eh, tapi yang tu senyum ker gelak eh??
apa ntah aku dok ngarut ni,abaikan..hmmm..

ha kali ni, aku nak cakap pasal apa yang terjadi hari ini..cewah, macam nak tulis dalam diari plak..
tadi kan, masa aku ngan laily tengah duduk kat dapur, ngah dok masak karipap..pastu tetiber jer aku teringat yang handset aku ada kat atas, so aku pun pergi la naik atas nak tengok handset. in case ada orang message ker, call ker..(padehal xder pun)..hahaha..
pastu bila aku nak keluar dari bilik tu, tetibe jer aku tertekan kunci. so maknanyer, bila aku tutup jer pintu, pintu tu pun berkunci. dan, dan, dan, OMG, bilik aku was locked.
aku ngan laily memang takder pun kunci kat tangan..ya, my wrong..i admit..aku memang cuai gler kot, sampai aku rasa kan, semua benda yang aku buat semua nya akan menimbulkan masalah.semuanya akan menyusahkan orang lain.arghhh teruk an aku..(kalau korang roomate ngan aku, mesti korang rasa menyampah, rasa mcam nak lenyek2 jer aku bagi lumat)..hahaha..

pastu aku pun dengan muka cuaknyer + buat2 muka chomel + buat2 muka kesian, maka aku pun turun lah ke bawah dan bgtau laily,apa yang dah jadi..aku pun takot gak kot2 laily marah an, tapi laily sngat2 baik + adorable kowt..dia pun pasrah jer kan dengan perangai aku. and ktorang pun naik ke atas dan cuba untuk bukak pintu bilik tu..semua kunci budak2 rumah ni ktorang cuba, tapi still tak berjaya..hmmm

nasib baik aku ada laily ngan azma..laily la, memang kuat macam BADANG..dia tendang2 pintu tu sampai la berjaya..yeah, berjaya u know..sayang gler arghhh kat laily, nasib baik dia ada,.kalau tidak memang tidor luar ar malam ni kan..tapi yerla, bila dah tendang pintu tu, maknanyer pintu tu akan rosak la kan..

erm, sekarang ni aku tengah fikir, macam mana nak bgtau dekat aim ngan iera plak..haissshhh..terpaksa la esok aku buat2 muka chomel lagi sekali.yeah, walaupun i know i memang dah sedia ada cute, kalau i buat2 muka chomel lagi, berganda2 la plak cutenyer..hmmmm tukar lah.nak wat muka kesian..confirm diorang tak jadi marah.hahahaha..mintak2 la kan..
ala tapi diorang sayang aku, takkan nak marah..hihihi, haktuihhhhhhhhh...

ni la roomate2 aku..iera yang seblah aku tu.
yang kuat macam BADANG tu la laily,yang pakai baju hijau.berhajat untuk menjadi seperti FLA..haha
seblah laily, aim..
korang maafkan lah aku eh..aku TAK SENGAJA..huhuhu


misi : sedang menggoda shafiq supaya bawakkan ktorang DURIAN..haisshh, kempunan ni..
kat kg. aku durian belum luruh lagi.. dah lah kedekut shafiq tu..terpaksa gunakan senjata wanita yang aku simpan untuk menggoda dia..wawawawawa..(eh2 jangan fikir bukan2 plak, senjata tu senjata halal, gua bukan gadis liar)sebok plak aku nak explain..wink3..hehehehe...

No comments:

Post a Comment