Friday, March 18, 2011

sengett di hening pagi

oh yeahh, lame glerrrr tak update..
tp sebelum tu assalamualaikum.hhe

busy glerr kot aku untuk beberapa minggu yg lepas, sebab buat assignmnet LAST MINUTE..
ini pun, aku terpakse bersengkang mate tok siapkan assignment sebab ESOK dah nak kena hantarrr..
sebenarnyer aku ni bukan nyer jenis species2 kelawar yg dok suke berjage di tengah malam, tido di waktu siang, aku ni species manusie yg tido d waktu malam juga di waktu siang..muahaha..
FAHAM x????kalau x faham, bermakne IQ anda berada pada tahap 100..oh yeahh..
yerla2 aku explain, maknenyer aku ni seorang yg kuat tido ataupun dalam bahase yg lebih lembut lagi di sebut sebagai pemalasss...ha amek kau...

ish, best la tido tau tak, aku ni kalau tido sehari suntuk pun boleh kot, tp aku belum pernah lagi la try buat menda tu, sebab nanti kawan2 aku ckp eh dah mati ke budak azie ni, sedo2 dah tertanam dalam kuburr..ish3..
jangan buat tawww..BAHAYE..wink3

ntah ape motif aku wat post ni pun ntah la, cume aku rase tadi cam kesian plak blog aku ni x berupdate,tu yg aku rengankan jugak tgn aku ni tok menaip, in case ade org yg RINDU ke???muahahahaha..

so in the nut shell, ataupun penutupnya, saye dengan ini ingin menyambung segala jenis tugasan yang masih tertangguh ataupun TAK SIAP tu..bye3..

 comel tak???hehehe...
bongokkk ko azie....

No comments:

Post a Comment