Friday, March 25, 2011

entry xder tajuk..

Assalamualikum guys..
malam ni rasa rajin nek update blog, tu yang update..kalau dah mood malas, memang sampai ke sudah lah aku biar jer blog ni bersawang..AUTA hmmm..

aku ni nak dikata bodoh, macam kasar sangat je ayat, tp aku klasifikasikan sebagai bongok jer la eh, supaya nampak sedap sikit bunyi nyer an dan juga supaya readers akan berkata wow, sweetnyer budak ni, tak pernah pun nak tulis ayat2 bangang..muahahaha
fine, aku cakap bongok sebab apa aw, sebab setiap kali aku hias jer blog aku ni, aku akan rasa "eh asal buruk jer blog ni, tak berseri bla bla bla.."..pastu biler aku pergi blogwalking kat blog2 lain, semua blog aku akan kate chantek "eh2, pandai la dia buat, chantek jer, nak tukar jugak la pasni"..hmmm..aku pun tak pasti ape kejadahnyer perangai sebegini..takkan lah disebabkan hormone plak an, memang sotoi la jawapan camtu an, rasa nak kasik fliying kick jer lagu2..
heh..tu sebab lah kan, kalau sesiapa yang perasan, aku selalu akan tukar layout sebab aku slalu rasa tak puas hati, slalu rasa blog ni tak chantek, slalu rasa blog ni selekeh..

satu2 jawapan yang paling mudah yang aku boleh fikir di kala ini ialah mungkin confidence level aku LOW..rasa tak yakin ngan kesenian diri aku, rasa tak yakin ngan tahap kreativiti aku..yeah, CONFIDENT..
memang ar tak yakin, sebab aku ni bukannya seorang gadis yang mempunyai kesenian, bab2 seni ni memang aku hancussss kowt..semua menda yang aku cakap chantek, kawan2 aku akan cakap tak chantek. semua menda yang aku cakap tak chantek, kawan2 aku akan cakap chantekkkk..hmm, salah aku ke salah kawan2 aku????la confirm la salah aku muahahaha..

sila abaikan persekitaran di belakang yang penuh dengan semak samun tu..hahaha
(kantoi lak an bilik bersepah-sepah, eh tapi tu bukan tempat aku aw, tempat aky chantekkkk)


p/s : rasa lapar la plak sekarang ni...laily nk diet, taknak makan malam..aku ni jer yang tak reti nak berdiet, asyk nak melantak jer kerjanya..dapat makan KFC an sedap..arghhh teringin la plak..hehe

No comments:

Post a Comment