Sunday, February 27, 2011

touching lorhh..

aku senang sedih bila ada orang yang cerita menda-menda sedih kat aku..
tapi aku tak nangis, sebab aku ni jenis yang hati batu sikit..yeyeh..(versi amok)

aku ada terbaca satu blog ni, dia cerita pasal kisah cinta dia dengan pakwe dia..erm,aku baca dari awal pecintaan dia, dah macam baca novel jer aku rasa..
laki tu sangat2 sweet dan roantik gler,tapi aku rase xyah la aku link kan blog dia sebab aku nak jadik silent readers..hehe
(actually aku mmg jdk silent readers pon untuk semue blog2 yg aku bace, haha)ala malu seyh..

pastu an, bila aku dah start baca blog,aku akan terlupa semua kerja aku termasuklah sanggup tak makan,x wat assignmnet dan tiba2 jer aku akan jadik tak ngantok.time wat assignment cepat jer ngantok..boo same aku..
well,aku tak sabar nak tau ending for that luv story and hopefully it will end with happy ending ala macam crite2 fairy tale tu..

bila aku terbace blog tu an, teringin plak aku nak kaple..(+_________ +)
tapi bila fikir2 balik dengan perangai aku yg tak semegah ni, better aku single..wuuu..
bukan ape, perangai aku ni susah sikit nak jangka..dah la perangai cam budak2 5 tahun, asyik nak merajuk, tak pandai memasak lansung, semua benda la aku tak pandai..aku rase aku takder ape2 kelebihan..huhu..

agypun aku tak ready nak bg commitment kat relationship ni..handset pun aku selalu letak merate-rate, bak kate kawan aku campak jer handset tu dalam longkang kah3..
relax ar,aku mude agy kot..ade org cakap mase kat u la kita nak carik pakwe, sebab nanti bila dah kerja agy susah nak carik laki..bikin gua sedih jer..
tapi an aku caye jodoh tu semue di tangan Allah,tak gune aku push myself tok cari cinte, sebab nanti cinta tu akan dtg ngan sendiri..
(aku cakap ni gaye cam sedang aku menolak cinte seseorang plak,padehal xder sesape puN yg propose aku)well,i know i'm not beauty (+______________ +)
but wait2, beauty is in the eye of beholder rite?(ceh,xnak mengalah plak)..

k la der,gua nak terlentang atas katil dulu sebab esok ader futsal tournement..dah lame dah tak main FUTSAL ni..entah2 esok aku tak sepak bola,aku sepak kaki orang..hehehe..

anyway wish me luck..

aziey_eton..

No comments:

Post a Comment