Thursday, February 24, 2011

i loVe

assalamualaikum..hehe

rajin plak aku nak meng-update belog ni an, xder assignment ke EtON oi??haha..
sebenarnyer ade, tapi aku malas nak buat sebab kejap lagi nak g dengo ceramah pasal ROS plak..aku bukannyer suka bab2 ceramah2 ni,lagipun sape yg suke bai??hak2..

k ar, arini aku nak cakap pasal lagu peveret aku..lately aku dah terminat plak dengan lagu2 korea..sebab, laki2 korea handsome, oppa sarangheyo




lagu ni aku first dengar mase kat dalam kereta ngah dengar radio ERA..first time jer aku dengar, OMG sedapnyer lagu ni, pastu aku ni kalau dah suke 1 lagu tu,memang akan stick jer ngan lagu tu..rumet2 aku bising kate seminggu la ktorang dengar lagu ni hehehe..

dah menjadi tabiat kot untuk aku melekat dan terlekat dengan satu2 lagu tu jer.adakah saye ni seorang yg setie??adekah??adekah???...

No comments:

Post a Comment