Thursday, February 24, 2011

-bebelan3-talk3-cakap3-

hehehehe..hahahahaha..kahkahkahkah..hihihihi..ok fine eton sudah GILA...

assalamualaikum kawan2..
lame dah gue enggak update gue punya belog ni an..biasa la,alasan yg sama jer, assignment3..konon bajet ala2 pelajar cemerlang yg kerjanyer hanya la study,buat assignment padehal hanya la seorang pelajar yg PEMALAS, yg hanya tahu dok mengon9 muka buku( facebook), duduk bergosip, bersuka suki tak tentu hala memang tak hengat dunia, dan macam2 lagi la perangai yg tak senonoh..ish3..kepada ibu2 yg terbaca status ni, sila reject saya sebagai bakal menantu eh..hua,huk3, sedih3..

MOTIFFFFF ko ETON..

actually an tadi i memang semangat aw nak buat assignment,but then i ternampak i punye rumet si laiy dok mengcantikkan die punyer belog..gua pun ape lagi bai,rase tercabar ar..mane leh gua tengok die punye belog cun jer,gua punyer belog macam sampah an..bak kate my frendz, macam TAIK jerrrrrrrr hak3..oppsssssss lalalalala...

kalau ade orang2 yg perasan an, i punyer belog ni i dah renovate aw,memang cantek ar,superb..try usha kat header tu,cun an gue
( * _ *) hehe..jangan usha lame2 aw, malu arghhh..

asal erhh lately i asyik nak pakai shawl jer,konon ala2 bajet seorang ladies ar,padehal perangai sumpah ganas cam GORILLA...opssssssss lalalalala

aku memang ganas ar beb, nak dipendekkan cerite semua benda yg aku buat mesti ada jer yg tak kena, contohnya barang jatuh la, terhantuk kepale kat mane2 la, dan macam2 ter- lagi la, tapi an weyh walaupun gua ni ganas, dalam gua ni ada taman aw..tu ha,taman nak pakai selendang

aku tengok org lain pakai cun jer aw, mule la naluri kewanitaan aku pun rase cam nak pakai gak..bangang nyer statement ( + ______ +)

sekarang ni an,aku memang pantang la tengok selendang yg chantek2, mule la rase gatai jer tangan nak keluarkan duet untuk membeli..chantek kot selendang2 tu, pastu memang pantang kalau tengok ade reben2 yg letak kat atas selendang tu, chantek bangat, kagum mak..

lagi satu an, aku nak cerite ni..cerite HOT..memang terbaik arghhh dari LADANG KAMBING..hehehe

aritu an, kami group2 integrasi pegi ke meru- Klang, SACC shah alam, and then go to key el..(kl la sengal)..
tp bukan tok jalan2 cari pasal pun, kami pegi dengan niat yg suci dan murni aw iaitu untuk menemuramah HAJAH INA which is owner of INANI CRAFT..kami kena wat kajian ar sal IKS yg ade kat malaysie ni, so kami pun memlih beliau untuk di temuramah..layanan yg kami dapat memang superb ar beb, she is really kind person and she willing to accept who want to interview her..nice rite??macam i la..hehehe

ok la bai gua cakap banyak pun tak guna, so korg layan jer la gambar2 ni

sebelum bertolak-over gila minah yg pakai baju biru dok hujung tu an..ish3


yg ni la HAJAH IENA.really kind person..thanks puan..

luper lak nak gtau, kteorang wat kajian sal kraftangan..hehe..yg ni kilang dia

yg ni gambar mase kat SACC mall.kedai Hajah Ina tadi..

gambar yg i paling suke..because dlm ni I chantek..hehehe..credit to meklin..haha

pesanan: jangan usha lame2 nanti berkenan hehehehe..perasaan ko ETON

No comments:

Post a Comment