Thursday, January 20, 2011

species tangkap muat hehe

assalamualaikum guys..hehe

semenjak, due menjak, tiga menjak ni an, aku bz sikit ar..you all nak tau x sebab ape? hah xnak tau??, xleh3, aku arahkan engkau org untuk amek tau gak ngeh3..

biase la an life as a student, dunia aku ni bergelumang ngan hiburan assignment yg berlambak2, kuliah hari2 sampai naik muak aku nak masuk dewan kuliah tu dan aku pun dapat rasakan bahawa dewan kuliah tu pun dah burink nak menghadap muke kteorg hak2, dengan presentation yg ntah hape2 agy, dengan kem kokurikulum agy..haizzzzzzzzzzzzz...semua ni buatkan aku jadik tension tau x..nasib baik tension aku ni tak buat aku jadi gila. kalau x abeh la mak bapak aku nak kena g hospital tg. rambutan hari2 hehehe


ish aku ni kalau menaip an, mesti akan melalut ntah ape2 dulu, pastu baru la teringat yg aku dah lari jauh dari tajuk entry..tp nseb baik la aku cepat insaf, and kembali ke pangkal jalan an hahaha


ok2 meh aku nak habaq sikit cerite yg aku dok gebang dari tadi ni..camni, mase ari selase baru2 ni an, aku g ke ipoh aw, g ke SUK perak, dengan g ke Jabatan Pelajaran Perak..nak tau x sebab ape?sebab yg ni under HADARI aw..HADARI ni shortform kepade himpunan anak darul ridzuan..o yeah, aku mmg anak jati org perak aw..jangan xtau lak,ak mmg sayang gler ngan negeri aku ni and aku tau negeri perak ni pun sayang gler kat aku, cume biase la mungkin die malu nak ngaku hehe..

bab yang kelakar nyer an, disebabkan x cukup org yg join ni an, maka rumet2 aku yg bukan anak jati negeri perak pun terpakse join gak.kre species tangkap muat la ni..sorry ar geng korg terpakse plak ponteng kuliah an,eleh padehal aku tau korg mmg suke bab2 ponteng memonteng ni hehehe


yg ni laily- johor murtad..pasni kena buang negeri la ko haha

yg ni aim,anak perak gak ni..mmg pior perak haha..padehal melaka murtad



and yg ni plak lin..kelantan murtad hehe..tp nseb bek penah dok kat lumut..kre ok la jugak an

 iera- anak jati perak..ha yg ni mmg confirm pior perak ni aw hehe

me- ha yg ni mmg tak dinafikan ar, mmg anak perak..x caye??meh aku tunjuk i.c hehe

tujuan pergi ke pejabat SUK ni adalah untuk membentangkan usul2 mengenai kepentingan anak2 perak ni kepada menteri besar perak iaitu Y.A.B. DATO' DR. ZAMBRY BIN HAJI ABD. KADIR..
tapi bukan aku yg bentang pun, aku cume tukang mendengar jer hehe..

aku dapat tgk die secare live ooo, selalu tgk kat dalam paper, tv jer an..bangge sikit ar hahaha

ha lagi satu an mase mule2 nak start pembentangan usul tu, dato' zahir which is as exco pelajaran negeri perak mintak ar sorg2 perkenalkan name pastu si laily, aim ngan lin ni dah terkinja sini sane dok gelabah nak cari idea nak hentam negeri mane nak kelentong..hahaha..
kelakar gler kot, pastu nseb bek la an dato' tu tak tanyer detail and cume tanye tempat asal jer..kalau tak, mau meroyan budak2 ni nak kelentong..paling tak leh bla si laily, time cakap tu, nampak sangat gelabah,suare terketar2. yg aim plak, mmg confident gler bajet anak jati perak la katekan..kah3..menipu org atasan ni, kalau aku pun, agak2 tros pengsan kot, al maklum lah, org tak penah menipu..muahahahaha

k ar banyak sangat aku cakap ni, so enjoy the picture k..usha2 ar muke2 comel kteorg hehehe



laily bab2 kaver ayu,mmg pro ar hehe

masa kat dalam DUN-dewan undangan negeri

ok la aku admit, korg mmg comel ar hehehe..bangge sikit aku puji haha


yg ni paling comel ar..muahahaha

adik beradik upsi-sayang kalian hehe

comel kot pic ni..aku ar hehe

ok guys sampe sini saje er..esok nak g kem plak..malas tol aku kem2 ni huhuhu

No comments:

Post a Comment