Sunday, January 9, 2011

aku baru abis baca

ehem2,test suare jap hehe..hello2, 1,2,3..ok2

assalamualaikum, hello,salam 1 malaysia..hahaha..

actually aku rasa cam dah lama sangat jer tak update blog ni, mesti peminat tertanya-tanya mana cik azie pergi an..hehehe..
alhamdulillah, aku mash diberi kesempatan oleh Allah S.W.T untuk terus hidup dimuka bumi ni..n the most importhing thing i'm fine,thankk you hak2

lately, aku rasa cam takde mood jer nak menulis, tapi aku gagahkan jugak la tangan aku ni untuk menaip demi insan2 yg ku sayang..acehhh..aku rasa kan cam semua idea aku sudah terbang dibawa angin, entah mana angin tu bawak idea aku pun ntah la haha..

oh yeah,aku baru teringat masa aku baru nak masuk sem 4 ni an, tetiba jer laptop aku buat hal..abeh melayang duet aku rm250,dah ar  ptptpu tak masuk lagi, haishh mau meroyan aku, tapi terpaksa la jugak anto repair kalau tak, tak berON9 buat assignment la aku..haha..

sepanjang waktu laptop aku saket tu an, maka dengan bangga, riak, dan takabbur nyer aku disini nak announce bahawa saya telah menghabiskan pembacaan sebuah novel yang sangat3 romantik, komedi and macam2 ada la..that novel are really3 amazing & i'm sure u all wont regret to read it..sebenarnya aku pinjam jer novel ni daripada iera hehe...die kate novel ni ada nilai sentimental sikit, and i know what she means

pas dah abeh baca an, mula la aku berangan-angan nak dapat laki yg mcm en.firdaus tu, sangt3 perfect, kaya, good looking, romantic, kelakar..arghhh..en.firdaus u make me crazy..acehh,gila dah aku ni, jatuh cinta pada org yg tak wujud..hehehehe


 
 
Andai ada ingkar di hati, menepis wujud di sisi. Andai bibir kelu untuk hujani bicara indah pada kemarau hati.. aku rela jemari menjadi pengganti, menarikan irama indah cinta kita.. biarkan saja YM yang terus berbicara..
 
blushing
 

No comments:

Post a Comment