Sunday, January 16, 2011

pot pet cek ETON

assalamualaikum hehe..korg perasan x kat entry2 aku yg lepas, langsung aku tak bg salam and tros men terjah jer an, ish3 perangai hampeh tol an..

oh yeah,tgk tajuk aku tu,aku tulis eton an?nampak tak??nampak x??..actually slame ni aku cukup tak suke org kutuk2 panggil aku eton sebab bg aku name tu nampak mcm kg.sangat an, mcm makcik2, pastu aku siap leh imagine agy makcik2 tu kalo dtg umah siap panggil mcm ni agy, etonnnnnn ooo etonnnnnnnn...hahahahaha...
tp sekarang ni serius gua cakap sama lu, gua dah tak kesah, TAK KESAH ok..and kalo lu org nak pggl gua eton pun gua mesti suke, siap boleh melompat kegirangan agy hehehe..mungkin sebab aku dah beso and pemikiran aku pun dah jadi matured sikit, agypun kte kena bangge ngan name yg mak ayah kte kasi an..acece, bajet baik tol hak3

actually gua ngah bengang ni, mcm haremmm jer gua rase..nak tau tak kenapa??sebab duet PTPTN tak masuk agy..huhu..gua ngah pokai tahap gaban ni bai, nak shopping ,bayar duet g kem agy, nak beli buku2 agy, haizz..tension gua.pastu naseb baik la an, semalam mak aku call aw, mcm tau2 jer anak die ni ngah pokai an, mule2 mak aku tanye lebih kurg camni ar dialog nyer hehe

 mak : adik ader duet agy tak ni?? (adik tu refer kpd aku)
           malu3 hahaha
 aku  : takder la mak, org nak kena bayor duet kem agy minggu ni,
           tak tau bler duet ptptn nak masuk
mak  : tula, aritu mak tanye cakap ader duet agy
aku   :aritu mmg ader,tp sebab nak g kem ni la, tak cukup duet hehe
          (ala2 wat suare gedik)
mak : k lah, nnt ari isnin suruh abah masukkan duet
aku  : mekaseh mak..hehehe berjaye...


korg nak tau tak, pagi tu aku emo sikit sebab aku dok pk camner la nak mintak duet ni, aku ni kalo leh taknak ar menyusahkan parents aku agy, tapi nak wat camner an, terpakse ar gak..huhuhu..

mak bapak kte an selalu sangat pk pasal kte, risau pasal kte, tapi kita ni jarang sangat nak ingat kat diorg an, aku refer diri aku sendiri gak
so, selagi deme hidup kat muke bumi ni an, hormatilah deme, jage hati deme, jgn jadi anak derhaka aw..
sebab redha Allah terletak pada redha ibu bapa

mak abah, i LUP u..muaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh3..(bkn sebab diorg masukkan duet baru aku syg aw) hehheheehe

tak leh nak upload gambo sebab gambo dalam kamera kat umah huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment