Sunday, January 2, 2011

azam baru

yeah,sedo tak sedo dah masuk tahun baru dah kte ni an..umur pun semakin meningkat, oh tidak..ak dah tua..wait3, bawu 21 taun kot, mude agy la..cesss xnak mengaku plak ko azie haha..


cakap pasal azam ni, aku ader le terpk beberapa azam yg aku rasakan aku nak capai sepanjang tahun 2011 ni,cewahh..

tp tula aku ni ader masalah sikit la kalau bab2 nak buat azam ni, masalahnyer aku ni tak consistent, bak kate pepatah melayu, hangat2 tahi ayam..kejap jer aku semangat, pastu lame2 nant hancusssssss
ish3 bagus tol perangai anak dara ni na, tak taw anak sapa la yg dok baguih lagu ni..

anyway we never know until we try haha..

my azam list

nak kawen leh x???hehehe..

nak carik pakwe baru muke ala2 mamat korea...(kena g korea ni)

nak jadik budak rajin, xmo malas2 dah,sebab aku ni mmg PEMALAS

nak jdk budak matang, kesian kakak2 aku kat sini

nak jadik anak solehah..sedih huk3

nak dekatkan diri dengan Allah..aku rase diri aku ni makin lame,makin jauh dengan Allah, lalai
i need to change

aku ni manusia biasa banyak sangat kekurangan daripada kelebihan, mcm langsung xder kelebihan jer huhu

No comments:

Post a Comment