Tuesday, December 13, 2011

pergerakan kreatif teater

as-salam guys

masa mula2 isi jadual kuliah dulu, aku ingatkan kelas ni kelas teater, ala tengok tajuk la bai nama pun kelas pergerakan kreatif teater an. tapi rupa2 nya tu bukan kelas teater di mana kita akan belajar berlakon untuk menjadi pelakon terkenal, tapi tu kelas tarian untuk menjadi penari profesional tau tak? damn

aku dah start rasa cuak tau x. korang tau x, badan aku ni dah la species keras bukannyer type2 badan yang meliuk lentok tu.huhh..ak memang rasa nak drop jer kan subjek ni, tapi kawan2 ak kate, "xper la azie, ko try dulu, jangan give up, mase ni la ko nak lentokkan badan ko yang sedia keras tu".huh..ok fineee, aku pun teruskanlah kelas ni dengan niat untuk belajar..ngeh3..

tapi serius masa mula2 dulu an, memang rasa macam tak best langsung kelas ni. kena belajar tarian yang kreatif tau, bukan tarian yang biasa2 kita selalu tengok tu. kalau boleh taknak langsung tarian yang diciplak tau x.hmmpph..pasrah jer la.

makin lama belajar an, makin fun plak ak rasa.sebab nyer, kita belajar menda yang baru taw, kira macam tak payah sangat pun badan2 lentok bagai ni. semua tu kita boleh belajar. lagipun, ak dapat kawan2 yang sangat baik and fun semuanye

oh, ak pun tak tau ape yg aku merepek meraban ni. dah lame tak menaip, rasa macam sangat weird. langsung xder idea, and then menaip pun tergagap-gagap.ah hentam jer la an..

aku dah ngantok, ok babai..
as-salam

No comments:

Post a Comment