Saturday, December 4, 2010

last paper..merdeka3

best sangat2 sebab esok aku dah merdeka..hooreyyyyyyy...

walaupun uni aku ni jer yg lambat abeh exam an, tapi xper la..yg penting aku dapat balik kg...hooreyyyy lagi..
sempena esok abeh exam an, maka aku dan rumet2 aku yg buatkan hidup aku menjadi bertambah rumit bercadang untuk membuat parti..
hoooooooooooooooreeeeyyyyyyyyyyyyyy lagi,lagi dan lagi hehe..
cadang nyer nak buat sebuah parti liar dengan menjemput kaum adam ke rumah kami, tapi oleh kerana kami merupakan orang Islam yang taat denagn suruhan agama, maka, parti tersebut terpaksalah di cancel an..baik kan kami..wellllll hak2..aku baru bercadang nak menjemput aktor2 korea kesayanganku datang ke rumah kami, cewahhhhh..

ok2, serious, matang2,xmo main2
antara menu2 yang dirasakan sedap untuk esok hari adalah, jeng3..saspen3..

roti sardin,
keropok2 twisties dan ntah ape ke name nyer
french fries,(cakap omputih sikit hehe)
serta air bikarbonat-soda..

yummyyy..sangat sedap..x sabo nak tunggu esok, nak melantak puas2..haha..
sungguh rakus anak dara ni..hohohoho...

















gambar xder kena mengena ngan isi huhu

No comments:

Post a Comment