Wednesday, November 3, 2010

selamat hari raya,selamat bercuti,selamat belajar














aku cuti lama untuk raya ni, tapi kepada kawan2 aku yg tak dapat balik tu sebab  ada exam..YES, padan muke korg..haha..(pergh jahat gler aku, nampak due tanduk kat atas kepala) hehe..sowie, tak berniat pown nak buat korg jeles ke apa..haha..aku doakan korg dapat buat yang terbaik untuk exam ni..study smart and not study hard er..nanti kowt2 abah aku buat lemang dan tengah sedap2 aku makan tu, insyaAllah aku ingat kat korg hahaha..




ni first time kowt aku berstudy week kat rumah,tak tau la macam mana nanti..kat sini pun malas nak study apatah lagi di rumah nanti..last aku study kat umah pun time spm aritu..dah 3 taun lebih kurang..packing barang lak kali ni kena packing buku skali..slalu main humban jer baju, but this time dengan segala jenis buku2,nota2 kuliah agy..




tetibe jer aku teringat ada kawan aku cakap,ala takyah la study apa ke benda ni, dunia jer semua tu..hak3..memang la dunie jer semua ni, tapi kita tetap duduk di atas dunia yg sementara ni, tugas kita sebagai khalifah Allah di muka bumi ni untuk melaksanakan tanggungjawab serta tugas-tugas masing-masing iaitu lebih kepada amal makruf nahi mungkar.. ilmu yang kita cari ni pun dah termasuk dalam  fardhu kifayah an..(jadik ustazah kejap) hehe..



semoga aku dapat buat yang terbaik untuk final ni..serious..tak nak main2 dah..caiyok2 AZIE..doakan aku gak err..thanks a lot aw..sayang korg..tetibe jer hehe..







No comments:

Post a Comment