Monday, November 22, 2010

kejealousan melanda

aiyak..sangat3 jealous sebab aku tengok rumet2 aku smue rajin STUDY..kecuali AKU..macam bangang je perangai aku ni..taun bila nak berubah aku pun tak tau la..dah la time kat umah memang aku tak ingat nak setudy lansung..bajet konon2 jadik anak mithali tolong mak tercinta buat kerje..padehal hanya tuhan jer yg tau hehe..

masalah aku ni tak boleh nak fokus ar setudy..bace pun mmg ala kadar jer..aku tak tau la ape ke benda yang aku nak tibai time exam ni..setakat merepek tu mmg la aku pro, tapi nak merepek pun kena la merepek ala2 budak u an, takleh ar nak merepek macam mase zaman2 hingusan sekolah tadika dulu hahahaha..


encik MOOD, tolonglah datang kepade ku..tolonglah..nanti saye belanjer encik mood makan kfc eh,sye tau en.mood takleh makan, saya tolong en.mood makan kan..xper, sye rele..small matter jer tu haha..erk3 en.mood..saye perlukan awak sekarang ni..sye jeles la en.mood tgk kawan2 sye study, tapi sye duduk mengon9 jer..mane boleh mcm ni en.mood..sye pun ader perasaan nak study gak..(ntah ape2 aku merepek ni)...sewel dah aku rase..

MOOD..come to me baby

No comments:

Post a Comment