Saturday, November 27, 2010

jalan2 lepaskan tension..

tension ker???haha..ayat nak gempak jer..hohoho..

semua ni gare2 aim la, nak sangat tengok movie harry potter..aku suruh beli dvd yg cetak rompak xnak..5 rengget jer,xyah susah2 nak g ke kl tu haha..acece padehal aku pun tergedik2 excited nak tgk haha..
kterang kluar time exam ni taw..best gler arghh..berjalan tak ingat haha..

serius la aku tulis ni, citer harry potter ni mmg best gler..boleh jd gler aku tau x..die punyer triller tu..gempak wooo..takot aku, time ader ular tu belit2 harry, dah ar beso gedabak ular tu  haha..terjerit2 aku kat dalam panggung tu..takot hahaha..ader org ckp citer ni burink, tp bg aku citer ni best la..x burink langsung pun..
now, x sabo nak tunggu yg part 2 plak..bulan 7 aku rase kluar..x sabo nk tunggu ape jdk last nnt, x sabo nk tgk voldermort mati haha..

dah abeh tgk crite tu, ape lagi...kterang muke2 yg potogedik ni pun menambahkan  virus lagi kat dalam camera laily..kecuali muke aku jer hehe ..camera tu agy happy ader la kalau ader gambo aku..ala2 menerime dengan ati yang terbuka haha...


kat sini aku letak sikit muke2 comel kterang hehe..


 aku ngan laily hehe


 

aku, iera, laily, aim











kawan2 aku cakap, muke aku nampak suci jer dalam gambo haha..eh bkn stakat dalam gambo jer taw, mmg original suci la haha..anyway thanks la korg cakap aku suci..aku dah lame tau tu hehehe...
specially thanks  kat laily sebab belanjer tiket wayang, best ooo..mmg gua syg lu lebih ar beb..hehe..
kat aim sebab cadangkan kte g tgk wayang ni, walaupun ko tau aku ngah pokai tahap gaban an, tp demi ko aku relakan jugak..cewahhhhhhh hehe..
and iera of course..thanks sebab sudi jugak melayan aku an hehehe


No comments:

Post a Comment